BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. június 11., péntek

Evermore 2.fejezet

http://twilightguide.com/tg/wp-content/themes/Aspire/graphics/cat/twilight-movie-photos/bella-swan-lights.jpg
Sziasztok. Waneeey vagyok.:) Meghoztam a kövi fejezetet. Nem lett valami sok, bocsi.;)


(Bella szemszöge)
Olyan aranyos, dallamos, derűs, és legfőképpen szeretetre méltó nevetése van. Teljesen megbódított. A húga elhallgatott, mire ismét nekünk szentelték figyelmüket.
-         Szóval segítséget kértek tőlünk? – kérdezte Carlisle.
-         Igen, sajnos ismét problémák vannak a románokkal.  – sóhajtott fel Aro.
-         Szóval a segítségetekre lenne szükségünk. – mondta apa
-         Tudjuk, hogy rátok számíthatunk. – fejezte be Marcus.
-         Ez természetes. – mosolygott Carlisle. Alice oldalba bökte Edwardot, majd valamit nagyon halkan sutyorgott a fülébe. Somolyogtam, de nem vette észre senki. Mindössze tíz éves vagyok, de talán jobban látom a helyzetet, mint az itt jelen lévő vámpírok többsége. Mégsem szólok bele a „felnőttek” dolgába. Magamban gondolkodom, mint ahogyan szoktam. Jobb szabadon gondolkodni, ha nem vesz észre senki sem.  Unatkoztam, meglehetősen. Halk sóhaj szakadt ki a számból.
-         Azt  hiszem én most kimegyek levegőzni. – mondtam. – Ha megbocsátotok. – suttogtam, majd kisétáltam az ajtón.
A folyosón sétáltam. A sétálós tervemnek lőttek, ugyanis hétágra süt a nap. Felértem a felső toronyba a szobámba. Elhúztam a függönyt, és leültem a fotelbe. Ablakomból néztem Volterra egére, amin most egyetlen egy bolyhos felhő sem tartózkodott. Nem szoktam sokszor kint lenni, mert a mediterrán éghajlat miatt nagyon sokszor nem esik itt az eső, szóval általában bent ücsörgök a szobámban, olvasok, irogatok a naplómba, zenét hallgatok, laptopozok, tvzek, vagy beszélgetek az itteni barátnőimmel. Jóban vagyok Renataval, és Jane-nel. Furcsa, mert régen Jane nagyon kegyetlen, könyörtelen, és szadista volt. Most viszont megváltozott, nagyon megváltozott.  Szoktunk elmenni vásárolni is, pedig én annyira nem is vagyok oda a vásárlásért, de a közös beszélgetések, nevetések, néha-néha pletykálások sokkal jobbá teszik ezeket a napokat.
Sóhajtottam. Elővettem az Ipodomat, és az Emily Bronte, Az Üvöltő szelek című könyvét. Bedugtam a fülembe a fülhallgatót, és bekapcsoltam az Ipodot. Az egyik kedvenc számom ment, Pinktől a Sober. Tudom, hogy nem nagyon illik rám ez a szám, de nagyon szeretem. Alapjába véve Pink a kedvencem. Halkan dúdoltam az ütemes ritmust, majd énekelni kezdtem.

I don’t wanna be the girl who laughs the loudest
Or the girl who never wants to be alone
I don’t wanna be that call at 4 o’clock in the morning
‘Cause I’m the only one you know in the world that won’t be home

Aahh ahhh, the sun is blinding
Aahh ahhh I stayed up again
Oohh ooh, I am finding
That’s not the way I want my story to end

I’m safe up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party’s over?
No pain Inside
You’re my protection
But how do I feel this good sober?

I don’t wanna be the girl who has to fill the silence
The quiet scares me ’cause it screams the truth
Please don’t tell me that we had that conversation
When I won’t remember, save your breath, ’cause what’s the use?

Aahh ahhh, the night is calling
And it whispers to me softly, come and play
Aahh ahhh, I am fallin’
But if I let myself go, I’m the only one to blame

I’m safe up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party’s over? Wououoh
No pain inside
You’re like perfection
But how do I feel this good sober?

I’m comin’ down
Comin’ down
Comin’ down
Spinnin’ round
Spinnin’ round
Spinnin’ round
Looking for myself.. Sober

Comin’ down
Comin’ down
Comin’ down
Spinnin’ round
Spinnin’ round
Spinnin’ round
Looking for myself .. Sober

When it’s good, then it’s good, it’s so good, ’till it goes bad
Till you’re trying to find the you that you once had
I have hurt myself, cried,
Never again
Broken down in agony
And just trying to find a friend

I’m safe up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party’s over?
No pain inside
You’re like perfection
But how do I feel this good sober?

I’m safe up high
Nothing can touch me
But why do I feel this party’s over?
No pain inside
You’re like perfection
But how do I feel this good sober?

How do I feel this good sober?

 - Szép a hangod...  – szólalt meg mögöttem egy hang. Megfagytam, mikor felismertem a hang tulajdonosát.  

8 megjegyzés:

Szepy írta...

Nagyon jó lett! :)
Vajon ki szólalt meg? Netán Edward? Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy ő volt, bár a megérzéseim általában csalnak...xD
Már várom a kövit!
Pusszy

Isabella írta...

Jaj non jó:D
Kövi rész mikor?:P

คภςรא írta...

nagyon tetszik a törid :D
várom a folytit

Dijja írta...

isteni lett...:D várom a folytatását ennek is..:D remélem hamar lesz..:D puszi

Névtelen írta...

nagyon jó lett :D
siess a kövivel :D

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Nagyon jó feji lett!:DD
Alig várom a köviket!:D
Siess vele!:D
Pussza<3(Ł)

Stella D. Hudson írta...

Szia!
Most találtam ide és nagyon tetszik!!
Alig várom a kövit!! Remélem az szólalt meg akire gondolok.:D:D

Zora Kilbone írta...

tetszik ez a történet is :) nagyon ügyik vagytok :) csak így tovább :)